Verzenden & retourneren

Verzenden

Na ontvangst van uw bestelling wordt deze gecontroleerd en voorbereid voor verwerking. Na de ontvangst van uw (volledige) betaling op onze bankrekening wordt uw bestelling goedgekeurd en kan deze worden voorbereid voor verzending.

Zodra uw bestelling wordt verzonden wordt de status van uw bestelling in uw account door ons gewijzigd in 'Verzonden':

  • indien het een postpakket betreft dan ontvangt u automatisch een zgn. Track- & Tracecode van PostNL waarmee u uw zending kunt volgen;
  • in de regio Haarlem doen we de leveringen veelal zelf, in de regel geldt dat als de status van uw bestelling wijzigt in 'Verzonden', u ervan uit kunt gaan dat wij nog dezelfde dag de zending bij u aanbieden;
  • in uitzonderingsgevallen (drukte, overmacht, oponthoud etc) kan het voorkomen dat levering langer op zich laat wachten dan u gewend bent. Wij vertrouwen op uw begrip hiervoor.

Retourneren

Kwestie van smaak
Smaak is persoonlijk, zoveel mensen zoveel meningen. Over smaak valt gelukkig niet te twisten, als we allemaal dezelfde wijn lekker zouden vinden dan was deze niet aan te slepen. Is een wijn niet naar uw smaak, dan is dat natuurlijk geen reden om deze te retourneren, u kunt er vast een ander blij mee maken!

In het geval u erop staat om de geleverde producten te retourneren dan verwijzen we u graag naar onze algemene voorwaarden. De kosten voor het retourneren van de betreffende producten zijn nadrukkelijk voor uw eigen rekening.

Smaakklachten
Onze wijnen zijn van courante jaargangen en van kwalitatief goede wijnhuizen. Het transport en de opslag is erop ingesteld om de kwaliteit te waarborgen. Mocht er desondanks naar uw mening echt iets mis zijn met een door ons geleverde wijn, neem dan contact met ons op. Wij kijken dan samen wat er aan de hand kan zijn en hoe we dit oplossen.

Mocht na overleg met ons worden besloten dat de betreffende producten aan ons worden geretourneerd dan zijn de kosten voor het retourneren in eerste instantie voor uw eigen rekening. Na ontvangst van producten nemen we uw klacht in behandeling en nemen we zo snel mogelijk contact met u op over de afwikkeling. Het al dan niet vergoeden van de kosten voor het retourneren is afhankelijk van de bevindingen met betrekking tot de klacht. Een eventuele vergoeding van de verzendkosten zal worden bepaald op basis van het tarief van een reguliere pakketverzendingen via PostNL binnen Nederland en zullen het bedrag van een soortgelijke verzending nimmer te boven gaan (Bijvoorbeeld: PostNL pakketpost tot 10 kg = €7,25).













← Keer terug naar de backoffice    Beste klant, wegens onze bedrijfsvakantie van 17-23 februari 2024 wordt uw bestelling in deze periode pas vanaf 26 februari verwerkt en verstuurd. Verbergen